sunnuntai 1. syyskuuta 2024

 

 02.09.2024

 

Olen saanut Siskoltani aikoinaan kyseisen kirjan.

 


 Se ei ole kovin helppoa luettavaa ja luenkin sitä aina välillä pieniä otoksia sieltä täältä. 

Tänä vuonna minulla on keltainen "kausi"  ja se pitää enemmän kuin paikkansa. Keltainen väri vetää minua puoleensa asiassa jos toisessakin ja on kyllä aika kummallista miten eri aikoina eri värit nousevat itselle esiiin.

Nyt olen kutonut jo useammat keltaiset sukatkin.



Niissä lämmittää myös väri 💛.

6 kommenttia:

  1. Kivat sukat! Itselle ei keltainen oikein kolahda. Uurastelen syksyn ensimmäisten sukkien parissa, mutta onpa hidasta. Hyvää alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  2. Niin se menee, että kaikki ei tykkää kaikista tai kaikesta ja hyvä niin :-).
    Syksyn ekat sukat kun saat valmiiksi niin siitä se lähtee.....
    Mukavaa viikkoa Sinullekin .

    VastaaPoista
  3. Keltainen on pirteä sukkaväri. Minä vähän vierastan sitä, mutta on minulla parit keltaisetkin sukat. Puserona keltainen tuntuisi vieraalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tykkään keltaisesta ja oranssista mutta keltaista puseroa en omista :-), oranssin kylläkin. Ja keltaisen anorakin myös. Värit on justiinsa siksi hauskoja , että ne jakaa kovasti mielipiteitä ja omatkin mieltymykset vaihtelee aika ajoin.

      Poista
  4. Mitä keltaisesta väristä sanotaan, noin yleisesti?
    Minun lempivärini oli lapsena ja nuorena keltainen, en muista minkä ikäisenä se vaihtui punaiseksi.
    Keltaisia vaatteita ei ole vieläkään muuta kuin sadetakki, mutta liinavaatteita ja esim. lapasia on kyllä keltaisia.

    VastaaPoista
  5. Tuo kirja on niin monitahoinen ja mutkikaskin lukea etten osaa sen perusteella vastata lyhyesti tuohon kysymykseesi.
    Keltainen on sellainen väri, että se jakaa vahvasti mielipiteitä. Minä taidan olla noissa väriasioissa aikamoinen tuuliviiri kun lempiväri on vaihtunut vuosien saatossa monen monta kertaa.

    VastaaPoista