23.06.2026
Saatiin viime vuonna hommattua hyvä venepaikka kun aamulla kahdeksalta oltiin kärppänä silloin kun paikkoja jaettiin/uusittiin. Mutta eikös silloin joku ollut siihen ehtinyt parkkeerata veneensä ja oli jo rakentanut jonkinlaiset tellingitkin ennenkuin me ehdittiin siirtää meidän venettä vanhasta paikasta uuteen. Tarvittiin vähän soittelua ja sanailua, että saatiin oma vene siihen hyvälle paikalle....jota oltiin jo kauan haviteltu.
Nyt kun mentiin rantaan niin eikös taas joku hyväkäs ollut kiilannut paattinsa TAAS meidän veneen tielle 😠.Laitettiin kohtelias lappu , että siirrätkös pois meidän maksetulta paikalta. Saapi nähdä mitä siitä taas seuraa...nyrkkitappelua ei toivottavasti kuitenkaan. Kotona vielä tarkistettiin, että paikkamaksut on varmasti maksettu ja paikka on virallisesti meidän.
Rantaan oli rakennettu kaupungin puolesta uusi uimalaituri 👋.En pulahtanut uimaan kun ei ollut uikkareita mukana ...seuraavalla kerralla sitten......💦.













