perjantai 18. lokakuuta 2024

 

 19.10.2024

Harmaa värihaaste Repolaiselta sai aikaan minulle harmaita hiuksia 😂. Tässä todistusaineisto.

 


 

No toki jotain pientä meiltäkin löytyy. Vaikkapa tuo korurasia 


 

Pipari - ja näkkileipäkätköt 😉 ja onhan tuo työtasokin harmaa ja harmaakuvioinen tausta.


Muovinen leikkuulauta on harmaa

 

 Artun vesikippo


Tapettikuvio näyttää harmaalta tietyssä valossa

 

 

Mutta aika vähäiseksi jäi kodin harmaat tavarat

Mutta  luonnossa on  toki harmaata vaikka kuinka. Ihanaa jäkälää ja ajan patinoima lauta

 


 

 ja autolla kun huristellaan niin asfaltti on harmaa aurinkoisesta säästä huolimatta



No en minä nyt niin harmaata elämääni kaipaakaan ☺. Harmaa on aina harmaata .

Ismo Alanko tosin laulaa "Harmaa on hyvä väri " 🎵. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen 😁.



 

 

 



 

2 kommenttia:

  1. Pitäisikö minunkin osallistua tähän jos siitä tukka harmaantuisi hiukan nopeampaa vauhtia. Kaunis tuo tapetti.

    VastaaPoista
  2. Ei tätä haastetta nyt niin vakavasti tarvi kai ottaa, että ihan hiukset harmaantuu ;) Minä vasta äsken törmäsin tähän harmaa -haasteeseen. Olen aina vähän harmaalla alueella näiden värihaasteiden kanssa ;)
    Minulle putkahti tuosta laulunpätkästä mieleen Eppujen Näin kulutan aikaa, maatessani alla tämän taivaan, josta pilvet tekevät harmaan....

    VastaaPoista