sunnuntai 21. heinäkuuta 2024

 

 

 Asioita joista pidän itsessäni   



 
Törmäsin tällaiseen kysymykseen ja se pisti mutustelemaan asiaa pidemmäksi aikaa. Miten sitä voi kehua itseään ja pitääkö ylipäätään. No nuoremmat ajattelevat asioita niin , että mistä asioista pitää omassa ulkonäössään , mutta minä kaivauduin vähän syvemmälle. Minulla on sirot nilkat ja tuuhea tukka ja kaikki se mikä on niiden välissä saa olla ihan omassa arvossaan.

Olen rohkea

Olen rohkeasti tehnyt monenlaisia muutoksia oli sitten kyse työstä, asumisesta, ihmissuhteista ja tiennyt, että itse on vastuu kannettava. Enkä yhtään päätöstä kadu.Suunta aina vain eteenpäin.

Olen empaattiinen

Tunnen aitoa empatiaa koppakuoriaisista alkaen kaiken maailman ihmisiin.

Olen sinisilmäinen

 Uskon vakaasti ihmisten hyvyyteen. Sitä ei muuksi muuta huonommatkaan kokemukset .

Olen tarkka, nuuka, visukinttu

Kaikki käytetään aina loppuun. Ja kaikkesta ainakin yritän työstää jotain uutta.

Olen hyvä syömään 😋

Olkoon tämä loppukevennys 😊. Syön kaikkea enkä ole kranttu enkä allerginen. Helpottaa kummasti varsinkin matkoilla.

TOSI vaikeaa miettiä minkälainen sitä oikeastaan on. Helposti pulpahtaa myös niitä huonompia ominaisuuksia mieleen, mutta niistä ei nyt tällä kertaa.

Kannattaa kokeilla omassa mielessä ja vaikka jotain hyvää itsestään löytääkin niin sitä on aika vaikeaa tuoda julki. Ettei oma kehu haise 😁. 



Toisaalta taputus omalle olkapäälle on joskus ihan paikallaan 💗.

4 kommenttia:

  1. Hyvä tarina ,😊👍
    ..riittää....
    t.Liisa 👵

    VastaaPoista
  2. Kiitos :-)
    Välillä on hyvä pysähtyä miettimään vain niitä hyviä asioita itsestä vaikka se vähän tiukkaa tekeekin. Ja varsinkin niitä ääneen sanoa.

    VastaaPoista
  3. Minäkin olen hyvä syömään! Just söin ja nyt jo mietin, mitä seuraavaksi 😅 t. Sartsa

    VastaaPoista
  4. Kari vitsailee aina joskus, että olen hyvä syömään ja kova kävelemään :-). Ei kauhean naisellista mutta ehkä sellaista rivakkaa emäntäainesta :-))).

    VastaaPoista