19.06.2024
Käytiin ensimmäistä kertaa eräässä etnisessä ruokakaupassa. Lähinnä nuuskimaan mitä on tarjolla. Tiskin luona makasi nuori mies lattialla katsomassa puhelimestaan elokuvaa. Ei reakoinut meihin asiakkaisiin mitenkään. Löysimme pari ostettavaa tuotetta ja kun menin tiskille maksamaan nuori mies mulkaisi minua ja hädin tuskin jaksoi lopettaa elokuvan ja nousta rahastamaan 😠. Toisessa tuoteessa ei ollut hintaa (viivakoodia) ja hän sanoi ettei voi myydä sitä meille. Pyysin ottamaan koodin toisesta purkista kun suht samanarvoisia olivat. Päästiin jonkinlaiseen loppuratkaisuun ja emme ehtineet edes ovesta ulos kun poika oli jo makuulla elokuvaa katsomassa 😁.
Harissa on oikein hyvän makuista, mutta onneksi purkki on niin suuri että siitä riittää pitkäksi aikaa eikä tuohon kauppaan tarvitse vähään aikaan poiketa; ehkei koskaan.....ettei suotta häiritä myyjää 😉.
Ja juuri kun keskusteltiin teitittelystä ja hyvistä tavoista!
VastaaPoistaHäntä ei ainakaan voi turhaan syyttää ylenpalttisesta asiakaspalvelusta, huh huh.
Onneksi noita etnisiä kauppoja on nykyään usealla paikkakunnalla ja hyvin monessa ainakin tuota poikaa palvelualttiimpaa henkilökuntaa.
Meillä on monen tuotteen kohdalla kotiinkuljetus; Poika tuo käydessään, kun kahden ison kaupungin kaupoissa käy.
Itsekin kyllä käydään silloin tällöin kun käydään kaupungissa asioilla ja saatanpa minäkin "maailmanparannusreissuillani" Isolla Kirkolla jossain poiketa - se on vaan sitten soitettava, että mitäs sais olla.
Tuo kauppa oli vasta avattu ja myyjä oli kai siksi niin uupunut :-)))) mutta tosiaankin palvelu meni lähes miinuksen puolelle. Siitä on hyvä parantaa !
VastaaPoistaMeillä tehdään paljon mausteisia ruokia ja varsinkin Kari innostuu kaikista uusistakin makuelämyksistä. Välillä sanonkin että nyt tein ihan vain suolalla ja pippurilla maustettua perusruokaa että säilyy tuntuma sellaiseenkin.