perjantai 16. helmikuuta 2018

16.2.2018

Sivusilmällä tulee seurattua uusien pienyritysten alkua. Juontaa juurensa omista lounaskahvilavuosista ? Ihmettelen suuresti miten huonosti monet uudet yrittäjät panostavat mainontaan. Ei riitä että tien vieressä on hataralla käsialalla pienellä kirjoitettu vaatimaton teksti vallankin jos on tarvis houkutella isomman tien kulkijoita.Ohi ajaessa rekisteröi ainoastaan, että jotain siinä luki.
Jotta ylität kynnyksen mennä johonkin uuteen paikkaan niin tarvitaan ihan oikea houkutin.
Toinen kerta onkin sitten jo helpompi poiketa vallankin jos saat hyvän tuotteen ja palvelun.
Luulisi nyt jokaisen ihan oiken yrityksen perustavan satsaavan myös alkumainontaan.
Sääli nimittäin , että moni innokas yrityksen perustaja joutuu luopumaan unelmastaan jo alkumetreillä kun kävijät eivät löydä perille.

Tarvitaan nyt ainakin riittävän iso ja siisti mainos oikealla paikalla.........kuten tässä kuvassa.






Ennen olivat käyntikortit tärkeä osa markkinointia ja miksei nykyäänkin hyvä tapa yhteystietojen jakamiseen.
Löysinpä vielä oman yrityksen käyntikortin ja halusin tallentaa myös  sen tähän kohtaan ; kortti oli kaksipuolinen ja Marin opiskelutyönään suunnittelema.Silloin oli vielä näköjän faxikin tärkeä kapistus.



Mukava muisto menneistä vuosista ☕



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti