lauantai 24. syyskuuta 2022

 25.09.2022

Katsottiin eilen sattumoisin Danny-dokumenttielokuva ja se jäi jostain syystä pitkäksi aikaa mielen päälle.

Olen sitä ikäluokkaa, että Suosikki-lehden keskiaukeaman julisteet liimattiin ilman muuta oman huoneen seinälle ja Danny ja myös  Kirka olivat kumpikin kauan siellä vakiopaikalla.Jonkinlainen idoli Danny minulle oli ilmeisesti jo lapsena Ja monta Danny-showta olen nähnyt paikan päällä milloin tanssilavalla, urheilutalolla, ravintolassa ja viimeisemmät laivalla.Nuorena varsinkin koki kaikki niin  vahvasti ja olihan silloiset esiintymiset ihan muuta kuin oli aiemmin totuttu.Tosin suomalainen iskelmä ei pidemmän päälle jaksanut minua innostaa.

Surulliseksi elokuvaa katsoessa teki Armin kohtalo ja varsinkin Dannyn esittämä kappale hänestä ja miten artisti itse liikuttui sitä esittäessään.

Päällimmäisenä on kuitenkin ajatus, että eikö olisi jo 80-vuotiaan aika poistua nykyisestä valokeilasta ja jättää ihan kaikki kuuluisuuden kirot taakse ?



Ja ei millään pahalla mutta olisikohan aika leikata hapsutukka jo pois 😊

1 kommentti:

  1. Luulen, että olen katsonut tuon dokumentin joskus aiemmin, ellei tämä nyt ole joku uusi. Minulle jäi päälimmäisenä mieleen se, miten kovaa menoa hänellä on ollut ja monenmoisia käänteitä. Eihän niitä nykyisin osaa kukaan edes ymmärtää, jos ei ole hänestä aiempaa kokemusta. Keikoilla en ole käynyt, enkä muista erityisemmin fanittaneenikaan.

    VastaaPoista