keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

24.06.2026 

Aika harvoin osun nykyisin ruokakauppaan niin että kohdalle osuisi mitään hävikkituotteita.Nyt sattui niin mukavasti että kun ajelin Touhulaan niin poikkesin lähi S-markettiin ja siellä oli hevihävikkilaatikoita 1,30 euron hintaan. Sisältönä tällä kertaa tällainen....


  Ihan vau fiilis 😁. Ja kun en ollut mitään erityistä suunnitellut niin noistahan syntyi ensi nälkään hyvä kasviswokki.Lehtikaalia jäi vielä lehtikaalisipseihinkin.


 

Mausteiksi sitä mitä nyt kaapissa oli
 

Ja erityisen hyvää oli mielestäni tuo minulle uusi tuttavuuus. Kiva koostumus ja maku.

Tosin olen ehkä hiukan jäävi mitään mausta sanomaan kun Touhulassa maistuu aina kaikki muutenkin niin hyvälle 😋.

Ja saunan jälkeen yleensä aina on iltaherkkuna lohileivät

Tuleepahan sitten sitä tärkeää proteiiniakin. Kyllä noilla jaksaa !

Ja pitääpä todeta vielä sekin, että ensimmäistä kertaa tänä kesänä jätin vähäisenkin sisälämmityksen väliin eli juhannus toi sittenkin sellaiset säät että ainakin sisällä tarkenee 😉.
 

2 kommenttia:

  1. Vau, miten UPEA hävikkilaatikko! <3 Mikäköhän noista teki hävikiksi laitettavia, kun näyttävät ihan ehdalta myytävältä tavaralta? :O Hui, mikä ero meilläpäin myytäviin, puoliksi mätiin ja mustuneisiin hävikkilootien sisältöihin... Täällä vissiin laitetaan ensin roskiin kuuluvat hävikkilootiin, ja katsotaan myykö ne vielä. Harvoin niitäkään osuu näkemään, kun kaupoissa harvoin käydään, mutta kyllä niitä joidenkin kärryissä aina silloin tällöin bongaa.

    Meillä on ollut torpassa lämmitys pois jo kohta pari kuukautta. Meidän käytössä olevat laitteet taitaa tuottaa lämpöä siten, ettei lisää tarvita. Viilennyskonekin pöhöttänyt menemään jo aika ajoin monta päivää siellä täällä, että pystytään nukkumaan. Yli 30 asteessa yhtä tuskaa ilman lämmön alennusta. ;)

    VastaaPoista
  2. Hieno hävikkiostos, josta sait maukasta ruokaa. Te osaatte ELÄÄ; nuo lohivoileivät saunan jälkeen todistavat sen!

    VastaaPoista