perjantai 5. lokakuuta 2018

6.10.2018

"Tietosuojakummallisuudet" sen kun jatkuu. Yksityissektori voi lähettää tietojani vain jos käyn tunnistautumassa jossakin heidän toimipisteesään. Lähin minulle olisi Riihimäki. Eli pitäisi ajella sinne ja takaisin ja näyttää, että minä olen minä. Hassua sekin, että olen ollut kyseisen firman palveluksessa yli kymmenen vuotta. Mutta laki ja laki ja tietosuoja on kehitetty meidän kaikkien hyväksi ; tosin välillä menee kyllä ihan yli ymmärryksen. Omia tietoja tässä vain kaipaan.Katsotaan miten ja milloin jotain irtoaa.



Yksi mukava ja maukas vihannes on myskikurpitsa. Ilmeisesti oranssin kaipuu veti sellaisen ostoskoppaani 😊.Vaikka väri muistuttaa bataattia niin se ei ole yhtä makea ja siksi pidän siitä enemmän.Eilen täytin sen jääkaapista löytämilläni jämillä....jonkinmoinen pyttipannu.Herkullista.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti