keskiviikko 16. tammikuuta 2019

16.1.2019

Kun minullakin on nyt lĂ€hes pakotettuna đŸ˜”Ă€lypuhelin voin ehkĂ€ paremmin ymmĂ€rtÀÀ miten se laite koukuttaa. SiitĂ€hĂ€n voi tulla elĂ€mĂ€n napa. Mietin vain kuinkahan nykyisin työpaikoilla pystytÀÀn valvomaan puhelimen kĂ€yttöÀ ? Toisaalta niin monen julkisen palvelun takaisinsoitto-systeemi vaatii puhelimen pÀÀssĂ€ oloa eli omia asioita on pakko vĂ€lillĂ€ työaikanakin hoitaa.Mutta aika kiusallista on kaupan kassajonossa puhua vaikkapa terveysasioitaan.

YrittÀjÀvuosilta tuli mieleen nuori kokkiharjoittelijapoika jonka kanssa piti kÀydÀ useampikin keskustelu mitÀ työpaikalla voi ja saa tehdÀ. Sovimme ettÀ takahuoneessa perunateatterissa saa kuunnella kuulokkeilla mitÀ haluaa kunhan kuulee samalla mitÀ ympÀrillÀ tapahtuu. Asiakaspalvelussa linja oli tiukka....kuulokkeet pois ja silloin on oltava lÀsnÀ 100 %!

Ja kun  matkustaa julkisilla tai istuu jossain odotushuoneessa lĂ€hes kaikilla on puhelin kourassa. Toki se on hyvĂ€ ajankulu, mutta jÀÀkö jotain elĂ€mĂ€ttĂ€ /kokematta puhelin kĂ€dessĂ€ ?
Itse en pidÀ puhelinta aina edes kuulomatkan pÀÀssÀ ja jokunen viesti tai puhelu voi mennÀ niin sanotusti sivu suun, mutta eipÀ tuosta ole vielÀ sen kummampaa hÀrdelliÀ tÀhÀn mennessÀ aiheutunut.


Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti