maanantai 8. huhtikuuta 2024

 09.04.2024

 

 

Piti saada pankkiin aika.Aika meni tilaushetkellä yli kuukauden päähän eli ruuhkaa on vaikka lähes mikätahansa aika olisi minulle sopinut. Mutta pidän vähän jo ylihuolehtimisena sitä, että pari päivää ennen tulee muistustustekstari asiasta eikä sekään riitä vaan edellisenä iltana soittaa toki hyvin ystävällinen nuori naishenkilö ja haluua varmistaa , että olenko tulossa ja tiedänkö mihin olen tulossa ja mitähän asiani koskee 😊. Hyvää asiakaspalvelua ehkä, mutta turhaa paapomista mielestäni.Tottahan toki olen menossa kun olen sitä niin kauan joutunut odottamaan.

Mutta jos taas kerran vertailee asioiden hoitoa entisaikaan niin silloin käveltiin pankkiin sisään ja jos piti jonkin aikaa odottaa niin sitten odotettiin, mutta asiat yleensä hoituivat samantien. Kyllä on niin ikävä niitä aikoja. Ja tähän samaan syssyyn pitää kauhistella sitä loputonta huijausten määrää mikä liittyy kaikkeen sähköiseen toimintaan 😕. Ennen oli pankkikirja ja that´s it .




5 kommenttia:

  1. Minä - varmaankin ylioptimistisena - ajattelen tuon varmistamisen siitä näkökulmasta, että kun pankkeihin (ja moniin muihin paikkoihin) on näinä päivinä pitkät jonot ja ruuhkaa, niin jos asiakkaalle onkin tullut este eikä pääse tulemaan, aika voidaan antaa peruutusaikana toiselle asiakkaalle.
    Esteestä ei välttämättä kuitenkaan ehdi tai pysty ilmoittamaan vaan jättää vaan menemättä, jolloin aika jäisi käyttämättä.
    Tällaisia ajatuksia tuli mieleen; juuri tänään tuli viesti, että suuhygienistille varattu aika on siirretty jo tälle viikolle, jos vain mulle sopii :)

    VastaaPoista
  2. Juuri noin Kari ja Siskonikin totesivat , että halutaan varmistaa ettei aikoja jäisi käyttämättä.Minä taas olen kai niin jämpti ihminen , että pidän huolen kaikesta sovitusta ja ilman muuta perun jos en mene. Se on vaan jotenkin kunnia-asia . Tosin voinhan olla vaikka sairaalassa "pää kainalossa" ja silloin kaikki jää , mutta noin normisti kun itse on tarkka niin olettaa ehkä muidenkin olevan ?
    Kiva kun kerroit aiemmin että et pelkää hammaskiven poistoa ja olet saanut aina lempeää palvelua suuhygienistiltä.Siis tervemenoa :-).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on aina ollut helläkätisiä suuhygienistejä ja ammaslääkäreitä - se ala-asteen hammaslääkärikin oli muuten ihan helläkätinen, mutta siitä on jäänyt mieleen tämä "auki auki, enemmän auki", vaikka suu oli jo niin auki ettei se enempää auennut :D
      Suupielet halki tultiin kaikki takaisin koululle.

      Poista
    2. "Suu auki"- kommentti taisi tulla ihan selkärangasta kun hammaslääkärit sitä hokivat päivästä toiseen lasten kanssa. Suut on kerta kaikkiaan liian pieniä :-).
      Yritin muuten kommentoida Sinun blogisi kirjoitusta pitkästä kuitista, mutta jonnekin katoavata matkan varrella ?? tekninen vika ?

      Poista
    3. Niin se taisi olla - tuon kommentin muistaa mun setänikin, joka on 9 vuotta vanhempi, mutta käytiin kouluaikoina samalla hammaslääkärillä :)

      Mulla on tällä hetkellä kommenttien tarkistus päällä, toistaiseksi, kun mulle rupesi tulemaan roskapostia kommentteihin. Kokeilen josko se auttaisi, poistan tarkistuksen jonkun ajan kuluttua, kun roskapostit loppuu.

      Poista