sunnuntai 21. huhtikuuta 2024

 21.04.2024

 

Lauantaina juhlittiin pienessä perhepiirissä Siskon synttäreitä Naantalin kylpylässä. Paikka oli minulle entuudestaan tuntematon vaikka Naantalissa ollaan joskus aiemmin toisaalla yövytty.

 


 

Hotelli on ihan hulppean oloinen ulkoa ja tuloaulasta, mutta huoneet ovat jääneet jo vähän päivitystä vaille; samoin kylpyläosasto. Tosin ei sen meidän juhlatunnelmaa mitenkään latistanut😁.

Ulkona kävellessä rannassa oli paljon kanadanhanhia kaakattamassa. Ovat kuuleman mukaan suojeltu laji, mutta häiritsevät paikallisia kovalla kiukkuisella äänellään ja sotkevat paljon paikkoja.

 


 

Päivä oli kiva kun päästiin lillumaan yhdessä kylpylässä ja syötiin vatsat pullolleen.

Vain minulla oli vielä mahdollisuus mennä Virve Rostin keikalle illalla. Vähän ensin kauhistelin myöhäistä aloitusaikaa eli 22.30 kun olen niin iltauninen. Ja päivä oli ollut muutenkin touhua täynnä.


 

Mutta väsymys haihtui ihan juuri siihen kun bändi aloitti ja hullaannutti koko yleisönsä alkumetreillä. Taitavat artistit tietävä kyllä mistä kansa innostuu. Musiikki meni suoraan sydämeen 💖ja hilluin kuin viimeistä päivää koko shown ajan 😂. Kaikki vanhat diskomuuvit tuli jälleen kerran testattua.

 

 


 

Kuvia en juurikaan ottanut kun olin niin musiikin vietävissä. Shown lopussa törmäsin vielä bändin jäseniin käytävällä ja heitä huvitti kun kiitin konsertista ja sanoin että näin se vanhakin rouva nuortuu kun hiki päässä  "joraa" 😉.

Nyt olen tosin kuin jyrän alle jäänyt, mutta se oli tosiaankin sen arvoista . Kiitos Vicky ja menneisyyden vangit 💕.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti